Гарантія та повернення

Придбавши товар в нашому магазині Ви отримуєте гарантію від 1 до 7 років в залежності від виду товару і політики сервісу компанії-виробника. В інтернет-магазині «Electrica.net.ua» продається тільки якісна продукція, тому на неї точно поширюється гарантія.

До більшості електротехнічних товарів додається інструктивна документація і ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН. Якщо при продажу товару гарантійного талона не виявилося, то гарантійний сервіс можливий за умови пред'явлення БЛАНКА ЗАМОВЛЕННЯ, який видається в нашому інтернет-магазині. Сервісна політика більшості виробників, представлених в каталозі нашого інтернет-магазину, цілком і повністю підтримується нашою компанією. Ми забезпечуємо повне післяпродажне гарантійне обслуговування.

Пропонуємо ознайомитися з положенням про гарантії. Знання основних правил допоможе вам не розгубитися, якщо виріб зламається, і відразу звернутися в сервіс.

До гарантійного випадку

В процесі покупки товару, до моменту його оплати, пропонуємо вам ретельно оглянути зовнішній вигляд обладнання. Також, варто звернути увагу на правильність зазначення кількості купованих одиниць конкретного товару в бланку замовлення.

Особливу увагу потрібно приділити оцінці продукції на предмет цілісності, відсутності механічних пошкоджень. Адже вони можуть бути виявлені і після оплати товару, але заміна або повернення в такому випадку непередбачена, оскільки вони не належать до функціональних несправностей товару. Гарантія поширюється тільки на функціональні поломки, а не на зовнішні недоліки. Оформляючи покупку, також слід упевнитися, що вона супроводжується всіма потрібними документами.

Коли виник гарантійний випадок

Ми завжди знаходимося на стороні покупця і максимально лояльні до нього. З досвіду ми знаємо, що клієнти не завжди зберігають чеки, гарантійні талони або бланки замовлень товарів в нашому інтернет-магазині. І звичайно ж, ми з розумінням ставимося до таких випадків. Тому, розробили для наших покупців дуже зручну послугу, якої і пропонуємо скористатися.

При купівлі продукції у нас в магазині, попросіть продавця створити електронний бланк замовлення, внісши свій номер контактного телефону та адресу електронної пошти. Якщо ж покупка здійснюється через інтернет, можна використовувати форму реєстрації на сайті, самостійно заповнивши всі необхідні графи своїми контактними даними.

Ми передбачили авто внесення контактної інформації зареєстрованих на сайті клієнтів по всім оформленим замовленням. Завдяки цьому, покупець зможе забрати товар в пунктах видачі, отримати право на сервісне та гарантоване обслуговування.

Як проходить оформлення гарантійного випадку

Якщо під час експлуатації продукції у вас виникла технічна або функціональна несправність і термін гарантійного обслуговування не закінчився, ви можете звернутися в наш офіс.

При собі потрібно мати або чек, або гарантійний талон, або бланк замовлення, як гарантію отримання товару саме у нас, а також несправне обладнання. Можлива і ідентифікація вашої покупки за контактним номером телефону.

Ми оформимо бланк гарантійного випадку, направимо обладнання на діагностику та експертизу в офіс виробника. Якщо гарантійний випадок буде підтверджений, то клієнт може отримати або послугу ремонту, або заміну на такий же товар або з аналогічним функціоналом.

Як правило, вся процедура гарантійного сервісу займає від 1 до 3 тижнів.

Положення про отримання гарантії

Перевірити комплектацію покупки і оглянути товар на предмет наявності дефектів - це обов'язкова процедура перед оплатою. Передбачається така перевірка як при кур'єрській доставці, так і при самовивозі. Комплектацію товару можна перевірити при наявності керівництва користування або детального його опису експлуатації.

Після оплати товару покупцем, всі ризики втрати або пошкодження виробу лягають на нього.

Заміна технічних виробів високої складності або повернення грошей можлива після отримання висновку незалежної експертизи сертифікованого сервісного центру про те, що товар ремонту не підлягає.

Гарантія не поширюється на періодичне обслуговування, ремонт або заміну застарілих або зношених деталей.

Перераховані вище умови не порушують права споживачів. Вони відповідають всім нормам законодавства України, в тому числі і Закону України «Про захист прав споживачів».

У разі доставки замовлення кур'єром, обов'язково уважно огляньте товар. Якщо вас не влаштує зовнішній вигляд, комплектація або відповідність товару параметрам в описі, ви можете відразу повернути замовлення кур'єру і попросити провести заміну. Претензію щодо зовнішнього вигляду замовленого товару проводять під час доставки.